Annons:
Etiketthistoriska-händelser
Läst 1902 ggr
Skogselva
2012-04-09 11:57

100 år

På lördag är det 100 år sedan vad hände?

Det blir ju uppmärksammat över allt, verkar det som, att det snart är 100 år sedan som Titanic sjönk.  Känns nästan obligatoriskt att uppmärksamma det här också, funderar bara på vilken vinkel man ska ta? Det finns så mycket om Titanic, trots allt. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Annons:
Skogselva
2012-04-16 14:21
#1

Usch vad tiden sprang i väg, hann inte göra något alls för att uppmärksamma Titantics 100-årsdag. Lite synd, tycker jag själv, för jag är väldigt intresserad av Titanic, men tiden vill väl inte alltid samarbeta. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Upp till toppen
Annons: