Annons:
Etikettfrisyrer-smycken-acessoarer
Läst 3829 ggr
Skogselva
10/31/11, 5:01 PM

Rokokofrisyr

Jag såg den här videon och tänkte att det är galet vad mycket jobb hon behöver lägga ned på en så'n frisyr, det borde vara hur lätt som helst… Så jag testade och kom fram till att, hade jag inte haft pannlugg, och kanske längre hår, så hade det gått hur bra som helst att bara samla ihop håret i en hästsvans (bara hälften, utan att sätta upp det) och knuffa fram mot pannan och fästa med stora hårnålar.

Men, jag vill ha åsikter utifall att jag någonsin skulle hamna i en så'n situation att jag behövde sätta upp håret så här, som t.ex. en maskerad. Och då är det inte videon, utan bilden på min frisyr som följer.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Annons:
Skogselva
10/31/11, 5:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Min version, med mitt hårs förutsättningar. Det jag funderar på om den är tidskorrekt nog för att bli godkänd på t.ex. maskerader. Ser det bra ut, funkar det med luggen etc

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

julklappen
3/2/12, 6:36 PM
#2

jaa, jättefint.

Skogselva
3/2/12, 8:29 PM
#3

#2 Tack Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Upp till toppen
Annons: