Annons:
Etikettfilmer-böcker-tidskrifter-musik
Läst 1393 ggr
Skogselva
2/7/12, 10:52 PM

Gamla tv-serier

Okej, jag vet, det här är OT, men vad är vitsen med att vara den som styr och ställer på det här stället om man inte får ta sig lite friheter? Flört

Jag har sedan barnsben varit ett stort fan av Familjen Addams, på den tiden den tecknade serien, men på senare tid är det främst tv-serien från 60-talet med Carolyn Jones och John Astin som gäller ^^

Tack vare Addams har jag nu hittat en till favoritfamilj från 60-talet. The Munsters!

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Annons:
Skogselva
2/7/12, 10:53 PM
#1

Först familjen jag nästan önskar att jag var släkt med Tungan ute eller om inte annat hade som grannar:

The Addams Family

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
2/7/12, 10:53 PM
#2

Och The Munsters

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Upp till toppen
Annons: