Annons:
Etikettfilmer-böcker-tidskrifter-musik
Läst 1332 ggr
Skogselva
3/1/12, 9:13 PM

Filmåret 2012

Ja, vad säger ni? Har ni fått nyss om några (historiska) filmer med premiär 2012 som ni vill se?

Tipsa gärna om dem i så'na fall! Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Annons:
Skogselva
3/1/12, 9:14 PM
#1

The Raven som har premiär i april. Handlar om Edgar Allan Poes sista dagar, eller en påhittad version om hans sista dagar. Tycker den verkar spännande och vill absolut se den.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Upp till toppen
Annons: