Epoker iFokus

Epoker

Etikettoff-topic
Läst 4156 ggr
Skogselva
2010-03-31 16:05
0

Vårbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här inför påsken kan det vara kul med lite vårbilder, tycker jag.

En krokus någon?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[GunillaR]
2010-04-04 01:39
0

Det blev ett helt gäng med krokusar här, nytagen bild för dagen.

SaraC
2010-04-04 02:28
0

Här kommer några vitsippor

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SaraC
2010-04-04 02:29
0

Scillor

SaraC
2010-04-04 02:31
0

Glad vårhund

SaraC
2010-04-04 02:32
0

Vårflod

[GunillaR]
2010-04-04 03:12
0

SaraC, var är dessa bilder tagna?

Skogselva
2010-04-04 14:00
0

Applåderar av glädje. Glad

Jag har lite problem med våren, då jag blir lite "vild" av mig. Får lust att skutta runt, vårskrika, sjunga…

Här är min katt, i slutet av tomten och hon har fått syl på något, (som jag troligtvis skrämde iväg när jag följde efter för att fota henne).

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

SaraC
2010-04-04 18:01
0

#6 De är tagna på lite olika ställen här i Dalarna. Det är inte bilder från i år, kanske jag ska förtydliga Glad