Epoker iFokus

Epoker

Etikettfilmer-böcker-tidskrifter-musik
Läst 967 ggr
Skogselva
0

Heads up!

Tänkte bara påminna/informera om teveserien "Svensk Historia" som börjar sändas i morgon torsdag klockan 21:00 på tv4.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
0

Om någon missade det (jag inklusive) så kan man se programet här

Det skulle vara intressant och höra vad ni tycker, om ni sett programmet. Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LenaR
0

Jag har lite svårt för Timell, så någon får säga först att det var bra, annars ser jag det inte… Tyst

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Skogselva
0

Jag stör mig också på honom, och jag har inte hunnit se programmet än, men ämnet låter lovande.