Kluven
Känner mig mycket kluven idag, vädret är strålande fint, så jag vill ut och bättra på brännan - inte, men ut och läsa.
Samtidigt vill jag vara inne, pyssla med sajterna, skriva lite och allt annat man kan få för sig.
Får bli en kompromiss av allt ihop. Hur det nu ska gå till?
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Gör utomhussysslorna först och innejobbet sedan! 
Min tanke också, men så kom ett stort och mycket tjockt moln och blockerade solen i över en kvart,
så då gick jag in. Det blev kallt där ute. *brr*
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Hoppas din dag blev bra ändå Skogselva, och att du fick gjort det du skulle. 
Här har solen skinit hela dagen, så när som på något enstaka moln som fladdrat förbi. Har hunnit baka lite matbröd mellan jag varit ute också.
Det skulle tydligen bli årets soligaste dag i dag, på grund av sommarsolståndet, på sina håll, men som sagt, hos mig var det en del elaka moln som motverkade solen.
Dagen blev bra ändå, men när jag tänker efter så undrar jag vart den tagit vägen. Har nog inte varit så nyttig idag som jag hade som mål att vara…