Epoker iFokus

Epoker

Etikettoff-topic
Läst 1493 ggr
Skogselva
0

Sommarslö ;)

Det verkar som om jag råkat ut för en släng sommarslöhet. Vilket jag tror att många kanske råkar ut för.

"It just comes to show" att man inte ska planera för mycket så här i sommardagarna.

Nytatuerad som man är kan man inte heller gå ut och njuta av solen, så mycket tevetittande blir det. Så arbetet går lite (men bara ganska så mycket) långsamt just nu.

Någon som har ett förslag på hur man kan "bota" slöheten och komma till skott?

Någon som kanske till och med känner för att bidra med en artikel om något?

I så'na fall är det bara att hojta till. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LenaR
0

Jag är lika slö. Det märks på hela internet tycker jag, ingen orkar tänka ut något att skriva, alla ligger nere på stranden och önskar att någon ska komma förbi med en lång kall drink.

Vad har du för tatuering, Elva?

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Skogselva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror det är som du säger. Man måste ju få vara slö då och då också - annars går nog världen under. Flört

Måste ta fler bilder på den, jag har bara när den är "nyfödd". Nu är den snart tre veckor gammal.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LenaR
0

Oooh, vilken vacker!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Skogselva
0

Tackar Glad

Oisis
0

# 2 Det var en fin ros du hade där Skogselva!

Visst vi nog lite slöa till mans emellanåt. Jag känner också så. Tror nog att man måste få tillåta sig att vara slö ibland också. Bara man inte fastnar i det. Foten i munnen

Skogselva
0

Tack Glad

Så länge man inte fastnar, vilket jag känner att jag har gjort lite. Obestämd