Epoker iFokus

Epoker

Etikettoff-topic
Läst 1112 ggr
Skogselva
0

Skolan inte viktigast

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är beviset på att det finns viktigare saker än att plugga. Matte får gott ta en paus i sitt pluggande och vara en varm och mysig sovplats åt mig. Om hon bara kunde ge fan att fotografera mig när jag försöker sova! Obestämd Vad skulle du tycka, matte, om jag fotade dig när du sov?!

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
0

Katter är söta när de sover Oskyldig

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Oisis
0

Jag älskar katter, även fast jag inte har någon själv just nu. Fast jag har haft tidigare,

Jättefin och go misse du har Skogselva.

"Såklart matte ska sitta med mig i knä istället för att plugga! Fattas bara annat"  ( Sa din misse ) Skrattande

Skogselva
0

Haha, det är exakt vad hon sade! Glad