Låg profil
Jag vill inte säga att jag är frånvarande, för jag kommer in och läser vad som skrivs, men jag kommer nog hålla lite låg profil i någon vecka eller så.
Har precis börjat en ny utbildning - på en helt ny skola i Göteborg, som är en helt ny stad för mig - så jag lägger mycket tid på att försöka sätta mig in i det nya "systemet". Dessutom pendlar jag till och från Götet, så dagarna blir långa och jag är sömnigt trött när jag kommer hem. 
Idag var andra dagen på terminen, så dygnsrytmen är fortfarande inställd på "ledighet". Lite jetlag där, när allt det där anpassat sig kommer jag igen med artiklar!
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Det lät tufft Skogis! Kan förstå att detta tar ork ifrån dig såklart.
Vi ska försöka sköta oss ändå härinne och hålla lite koll på läget mellan varven 
Lycka till med din utbildning 
Tack, om allt går som det ska så kan jag snart ut i Sverige och plåga barnen med spanska och engelska - mohahaha.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Hi hi
Good luck!! 
Tack, fast egentligen så lär man sig ju bara om undervisningen är kul, så det är nog inte så bra att plåga dem…
där gick mina planer att ta över världen som ondskefullt lärargeni åt skogen. Typiskt!