Epoker iFokus

Epoker

Etikettvapen-krigskonst-mm
Läst 2219 ggr
Skogselva
1

De tre musketörerna

För ett tag sedan fick jag en intressant länk i mailen, om verklighetens musketörer. Tänkte jag skulle lägga upp länken här, så kan ni läsa om ni vill.

Hade gärna skrivit en artikel om det, men känner inte att jag hinner med det just nu, så ni får nöja er med vad någon annan skrivit. Flört

http://varldenshistoria.se/krig/europa/tema-musketorerna

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Maria
0

Jätte intressant läsning.

Detta är min favorittidning. Prenumerant sedan några årGlad

/Maria

Skogselva
0

Min med, men har slutat prenumerera på den, lite mot min vilja. Tyckte det blev för dyrt när jag började högskolan och blev tvungen att betala kurslitteraturen själv. Obestämd

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad