Epoker iFokus

Epoker

Etikettmusik
Läst 1655 ggr
Skogselva
0

C.M. Bellman

En intressant sida för oss som gillar Bellman

http://www.bellman.net/index.html

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

sissie
0

Trevlig sida det där var. Korta lättlästa sidor. Det tackar vi för. Det är så jobbigt med långa textmassor.

Bellman har skrivit så många härliga sånger.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Skogselva
0

Om jag sjunger så kommer grannarna och undrar vad jag gör mot katten för att få henne att skrika så, men jag gillar att läsa Bellman högt. Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
0

Nu när vi har Fredmans Epistlar i en levande tråd så tycker jag det kan vara på sin plats att knuffa upp den här också. Flört