Epoker iFokus

Epoker

Etikettsamhället
Läst 1377 ggr
Skogselva
0

Intressant

Hittade en intressant grej på Epoker idag, av Herman Lindqvist.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Bergspuman
0

Ha ha ha!

Gud vad han har rätt!

Han träffar huvudet på spiken vad gäller nationalkaraktären hos Svensken.

Ibland blir man vansinnig på det där samstämda och demokratiska. Det är då jag blir en besk sanningssägerska och säger saker man inte yppar öppet.

Men så är jag faktiskt till 25% ickesvensk, he he.

Skogselva
0

Ja, oj vilken utlänning du är! Tungan ute

Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på det, förut, tyckte mest att krönikans historiska del var intressant, men ja, det stämmer nog.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad