Epoker iFokus

Epoker

Etikettfrisyrer-smycken-acessoarer
Läst 1887 ggr
Skogselva
2010-10-30 00:18
0

Piercing

Jag läste här om att det hos kvinnor varit mode med piercing i näsvingen till och från 1600-talet. Någon som vet något mer om det? Eller vet vart man kan läsa mer om det?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
2010-10-30 00:20
0

Missade att stod "Kvinnor i Indien", men, men… om någon vet vart man kan läsa mer om bodyart's historia så är det ju alltid intressant! Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad