Epoker iFokus

Epoker

Etikettoff-topic
Läst 1451 ggr
Skogselva
0

Dansat ut julen

Idag har julen dansats ut. Jag vet att man egentligen ska göra det på trettondagsafton, men vi gör det tidigare här hemma. Granen tar en del plats (och barrar MYCKET) så det är ganska skönt att bli av med det.

Nu går tankarna istället mot det nya året, och så här tre dagar innan - har ni några nyårslöften eller dylikt?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
0

Jag har det inte.

Men jag borde väl egentligen lova att komma igång med bilkörningen så jag kan ta det där körkortet jag prokrastinerat sedan jag fyllde 18 (för två år sedan.) Vi får väl se hur det går med det, är inte direkt road av att köra bil, även om det så här på landsbygden kan vara bra att ha ett.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad