Jag har inte övergivit er
Väldigt tyst här, och det lär det väl fortsätta att bli ett tag till. Tyvärr, för visst är det väl trevligt när det pratas här inne? 
11 februari har jag en salstenta, som jag nu håller på att plugga till. Och även utan den är det mycket i skolan just nu, så orken brister. När jag är klar med skolarbetet ligger jag mest utslagen framför teven eller gör något annat som kräver extremt lite tankverksamhet.
Nu vet ni vart jag har tagit vägen.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Joooo du har övergivit oss för skolarnete!*snyft* men jag hoppas iaf att det kommer att gå bra för dig!
Tack!
Och som du märker kommer jag nog vara här inne oftare än jag borde under veckan, men alla böcker om studieteknik säger att man måste unna sig pauser då och då. Fast mina pauser blir av någon anledning längre än själva pluggtiden. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Ahaaaaa ok
Fast nu hinner jag verkligen inte med raster, fick komplettering på senast inlämnade hemtenta, salstenta nästa fredag, och däremellan läxor i andra ämnen.
Börjar misstänka att lärarna försöker mörda mig genom skolarbete.
Alltså begrava mig levande i arbetet.
Ajaj osis du..det är bara jobba så svetten sputar ur öronen på dig då!
Okej, kompletteringen är jag klar med nu, men jag är fortfarande osäker på om jag fått med det läraren vill att jag ska ha med. Vågar inte lämna in den.