Nya ifokus
Som ni kanske märkt så ser det lite "konstigt" ut på iFokus, och som ni kanske redan läst så har det lanserats en ny version av iFokus.
Men det är väl inte värre än att man vänjer sig.
Jag har dock svårt för att skriva inlägg nuförtiden, det är så segt så jag tror inte att jag tryckt på knappen så då trycker jag igen och då får jag dubletter!!! 
Så om det dyker upp mycket dubletter, ha tålamod, till sist lär jag mig att sluta dubbelklicka på knappen.
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Du är inte ensam om det problemet. Men det löser sig förhoppningsvis snart!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Haha, jag hoppas det, för jag är inte den som gillar att höra samma sak två gånger! 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta!