Epoker iFokus

Epoker

Etikettoff-topic
Läst 982 ggr
Skogselva
0

Tänkte bara retas lite

… och säga att det legat över +30 grader ganska så länge här i Spanien - jag har hört att det inte varit så fint väder hemmavid. I morse när vi var på väg hem från bion kl 0:30 var det +28 grader. Fast lite jobbigt att det aldrig blir svalt. Tungan ute

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LenaR
0

Rynkar på näsan

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Bybo
0

Det låter underbart! Hoppas att du njuter.

Kram

Skogselva
0

Jag njöt, men nu när det varit +30 ganska länge känns det skönt att få komma hem till den svenska svalkan i morgon. Det är ju inte ens kallt på nätterna, så man får aldrig svalka av sig.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LenaR
0

Jag tror du beklagar dig för att vi inte ska bli alltför avundsjuka. Flört Men visst har vi svalka åt dig om det är vad du vill ha!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Skogselva
0

Jag frös när jag klev av planet idag. Det var ju jättekallt i Göteborg! Rynkar på näsan (Ja, nu är jag hemma igen, och det får gärna bli lite varmare igen.)

[stblues35]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Välkommen hem!Glad Du får försöka reta mig med det där om du vill…jag är inget stort fan av stekhet sol och stränder så mig gör det ingetGlad

Skogselva
0

Jag hatar stranden! Däremot gillar jag värme, men +35 varje dag blev tjatigt. Dock är det kallt här hemma.