Epoker iFokus

Epoker

Etikettmusik
Läst 1341 ggr
Skogselva
0

The Beggar's Opera

Jag har funderat på om denna opera av John Gay går att få tag på, och även efterföljaren Polly.

Sommarens projekt är sommarkursen Att skriva historiska romaner, och jag tror dessa skulle passa bra, om man får tag på dem antingen som texter eller föreställningar.

Idag skulle han förresten fylla 326 år, själv blir jag inte lika gammal idag, men anledningen till att jag varit frånvarande på sistone är för att jag fyller år idag och har haft mycket annat att pyssla med, förberedelser för kalas och sån't, men det var inte det jag tänkte säga när jag startade tråden…

Någon som vet om man kan få tag på The Beggar's Opera och Polly?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

NessaInglorion
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en underbar födelsedag! Glad

"Låt själen vara fri"

Skogselva
0

Tack, jo det hade jag, Glad men det var inte det jag tänkte mig skriva när jag skrev inlägget. hehe Skäms Kom bara på att författaren fyllde år då och jag visste ju när jag fyller år så, det drog iväg lite. Oskyldig

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad