Epoker iFokus

Epoker

Etikettfilmer-böcker-tidskrifter-musik
Läst 1385 ggr
Skogselva
2011-07-28 16:13
0

Fantasmagorie

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det här är världens första animerade film, regisserad av Émile Cohl. Visades i Frankrike 1908. Skulle säga mycket nöje, men bortsett från att det är en cool kvarleva så är den inte särskilt underhållande. Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Ghosthunter
2011-07-29 19:27
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja, den är cool…..tänk på hur bra det var på den tiden….vilka otroliga effekter det var!!Tungan uteSkrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Skogselva
2011-07-29 22:25
0

#1 Ja precis, men det tänker man sig inte. Eller jag, i alla fall, tänker mig att det skulle vara väldigt primitiva effekter, men blir att lika positivt överraskad.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad