Epoker iFokus

Epoker

Etikettoff-topic
Läst 1544 ggr
Skogselva
2011-09-13 16:05
0

Höstrusk

Nu tycker i alla fall jag att det officiellt är höstrusk. Vad gör ni för att trösta er så här års? Och med trösta menar jag värma er.

Virar ni in er i en filt och läser? Dricker ni te? Vad gör ni?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
2011-09-13 16:06
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en som myser i mattes famn.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

LenaR
2011-09-13 22:16
0

Sveper in mig i min nya morgonrock med vackra japanska mönster, gör mig en kopp te/tar en whisky/värmer lite choklad, och kryper upp i soffan med en bok.

Bara klichéer med andra ord…

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Skogselva
2011-09-14 13:04
0

Men varför ändra på vinnande koncept? Flört

Bjornen
2011-09-15 13:26
0

Går ut och klyver ved. Det värmer alltid och dessutom flera gånger.

Skogselva
2011-09-15 14:25
0

Jag gjorde det i scouterna en gång, det var det värsta jag gjort - fick inte ens yxmärket för det. Men jag tänka mig att man blir varm av det! Flört