Epoker iFokus

Epoker

Etikettfilmer-böcker-tidskrifter-musik
Läst 1535 ggr
Skogselva
1

Titanic: Secrets Revealed

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hittade en dokumentär på youtube ikväll om varför Titanic sjönk etc. Jag tycker den är väldigt intressant, men så älskar jag också historiska dokumentärer… om det mesta. Oskyldig

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Bybo
0

Öhöhööö, ja vad spännande. Ska nog kolla en gång till…..

Papaya
0

Jag såg första delen nu, men jag är så trött att jag får fortsätta imorgon istället. Dokumentären verkar rätt intressant faktiskt. :)

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Skogselva
0

Jag fastnade, så jag såg klart hela på en gång. En jättebra dokumentär! Glad

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Lilith
0

Ska jag titta på!
Är på tok för trött nu dock :P

Skogselva
0

Haha, ja det hade varit lite sent kanske, men gör det! Den är absolut sevärd! Glad