Titanic: Secrets Revealed
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hittade en dokumentär på youtube ikväll om varför Titanic sjönk etc. Jag tycker den är väldigt intressant, men så älskar jag också historiska dokumentärer… om det mesta. 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Öhöhööö, ja vad spännande. Ska nog kolla en gång till…..
Jag såg första delen nu, men jag är så trött att jag får fortsätta imorgon istället. Dokumentären verkar rätt intressant faktiskt. :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Jag fastnade, så jag såg klart hela på en gång. En jättebra dokumentär! 
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Ska jag titta på!
Är på tok för trött nu dock :P
Haha, ja det hade varit lite sent kanske, men gör det! Den är absolut sevärd!