Epoker iFokus

Epoker

Etikettfilmer-böcker-tidskrifter-musik
Läst 2175 ggr
Skogselva
0

Gamla tecknade serier

Jag har snöat in lite på gamla tv-serier och sån't, men jag tycker det är kul att se skillnaderna, nu och då, framför allt tecknade serier som idag nog är främst för barn.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Skogselva
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Betty Boop och Minnie the Moocher från 1932 (och anledningen till att jag inte kan höra något av Cab Calloway utan att få kalla kårar)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad